za 14 sep

Zevenhuizen, La Baraque

De Haij & van der Wende Lions Zuidplas Rally

Lions Club Zevenhuizen organiseert inmiddels voor de tiende keer met ondersteuning van de Skymasters weer de unieke rally voor klassieke en/of sportieve auto’s, cabrio’s en youngtimers op 14 september 2019.

Dit evenement is vol of reeds geweest. Je kan niet langer aanmelden.
Bekijk andere evenementen
De Haij & van der Wende Lions Zuidplas Rally

Tijd & Locatie

14 sep 2019, 08:30 – 18:00

Zevenhuizen, La Baraque, Zuidplasweg 12-14, 2761 JL Zevenhuizen, Nederland

Guests

Over dit event

De De Haij & van der Wende Lions Zuidplas Rally voert u langs de mooiste wegen en plaatsen in de wijde omtrek. U zult genieten van het uitzicht en verbaasd staan van het natuurschoon dat zich in uw directe omgeving bevindt.

Schrijf u nu in voor de 10de editie van de De Haij & van der Wende Lions Zuidplas Rally 2019.

D etails:

• €180 inschrijfgeld per equipe van 2 personen (bestuurder en navigator) ;
  • Volledig verzorgd en uitdagend dagprogramma, lunch, buffetdiner, rally-schild en twee deurstickers (extra passagiers betalen € 60 p.p.);
  • Maximaal 80 equipes ;
  • Opbrengst komt ten gunste van lokale goede doelen;
  • Inschrijven kan tot 15 augustus 2019 door het invullen van het inschrijfformulier.

Adres en bereikbaarheid:

• Inloop vanaf 08.30, start 09.30
  • La Baraque, Zuidplasweg 12-14, 2761 LJ Zevenhuizen (start en finish)