Heb jij je al ingeschreven voor de Koornmolen Lions Rottemerenloop 2023?

Over een paar weken is het al zover.

De Koornmolen Lions Rottemerenloop 2023 voert je door het prachtige Rottemerengebied, een streek die zich kenmerkt door uitgestrekte polderlandschappen en de thuisbasis is van diverse weidevogels, ganzen en kleine roofvogels. Dit jaar vindt de loop plaats op zaterdag 17 juni 2023.

Of je nu een beginnende hardloper bent of een ervaren marathonloper, er is een uitdaging voor iedereen met afstanden van 5, 10 en 15 kilometer. Ga de uitdaging aan en strijd voor een mooie tijd!

Waar

De start en finish zijn gelegen nabij Brasserie 't Graanhuys en Sportcentrum BeweegpuntBas aan de Tweemanspolder 6a, 2761 ED Zevenhuizen (terrein Recreatiepark De Koornmolen). De loop start om 11.00 uur. Na het trotseren van de prachtige route kun je bij de finish genieten van muziek, hapjes en drankjes op het extra grote terras van Brasserie 't Graanhuys. Een perfecte manier om na te genieten van je prestatie!

Jan Visser Kidsrun

We hebben ook aan de kleine hardloopfanaten gedacht! Voorafgaand aan de Koornmolen Lions Rottemerenloop is de Jan Visser Kidsrun. Deze start om 10.00 uur en 10:15 uur over de afstanden van 1000m (6 t/m 8 jaar) en 1500m (9 t/m 12 jaar). Kinderen kunnen zich van 09:00 tot 09:45 uur aanmelden. Een leuke manier voor de kleintjes om de liefde voor hardlopen te ontdekken en zich in te zetten voor een goed doel.

Doe mee

De inschrijving is nog geopend, dus wacht niet langer en meld je vandaag nog aan! We kijken ernaar uit om je te zien op zaterdag 17 juni.