Inschrijving voor de Lions Zuidplas Rally geopend

Schrijf u nu in voor de Van der Hammen Lions Zuidplas Rally.

Op zaterdag 11 september organiseert Lions Club Zevenhuizen voor de elfde keer de Lions Zuidplas Rally. Een uitdagende rally met klassieke en sportieve auto’s, cabrio’s en youngtimers maar ook gewone personenauto. De Van der Hammen Notarisssen Zuidplas Rally is een uitdagende kaartleesrit over mooie stuurweggetjes in de wijde omgeving. U zult genieten van het uitzicht en verbaasd staan van het natuurschoon dat zich in uw directe omgeving bevindt.

Deze kaartleesrit biedt voor ieder wat wils, of u nu een ervaren rittenrijder bent of voor de eerste keer deelneemt. Voor deelnemers van de Lions Dinner Drives is de Zuidplas Rally een mooie volgende stap. Het evenement kan makkelijk worden aangepast naar de dan geldende coronamaatregelen.

Daag jezelf uit, doe mee met de Lions Zuidplas Rally en ga op pad over de mooiste wegen.