Koornmolen Lions Rottemerenloop 2023

Bijgewerkt op: 7 mrt. 2023

Op zaterdag 17 juni 2023 vindt De Koornmolen Lions Rottemerenloop weer plaats! De leukste en mooiste run door het prachtige Rottemerengebied. Het gebied kenmerkt zich door een uitgestrekt polderlandschap en uiteraard de Rotte waar weidevogels, ganzen en (kleine) roofvogels leven. Op deze dag kun je de uitdaging aangaan over een afstand van 5, 10 of 15 kilometer en strijden voor een podiumplek.

De start en finish is op het Recreatiepark de Koornmolen en de inschrijving/ophalen startnummer is bij Sportcentrum BeweegpuntBas, beiden aan de Tweemanspolder 6a, 2761 ED Zevenhuizen. Vanaf hier gaat de route door het prachtige Rottemerengebied. De Lionsloop start om 11.00 uur.

Na de loop kun je bij de finish genieten van muziek, hapjes en drankjes op het grote terras van nabijgelegen restaurants.

Jan Visser Kidsrun

Voor de kleine lopers is er voorafgaand aan De Koornmolen Lions Rottemerenloop de Jan Visser Kidsrun. Deze start om 10.00 uur en 10:15 uur over de afstanden van 1000m (6 t/m 8 jaar) en 1500m (9 t/m 12 jaar). Kinderen kunnen zich van 09:00 tot 09:45 uur aanmelden.

Save the date De startlocatie is eenvoudig te bereiken via de A20 of A12 en er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig. Mis deze fantastische kans niet, save the date! De inschrijving opent binnenkort.

3.380 weergaven0 opmerkingen