Inschrijving Koornmolen Lions Rottemerenloop 2023 geopend

Het is lente, tijd om weer naar buiten te gaan!

De dagen worden langer, het wordt weer warmer en je hoort de vogeltjes fluiten. De lente is officieel begonnen en dat betekent dat het tijd is om de hardloopschoenen uit de kast te halen! Om jouw lentegevoel een extra boost te geven openen we alvast de inschrijving voor de Koornmolen Lions Rottemerenloop 2023.

Op zaterdag 17 juni 2023 verzamelen honderden enthousiaste hardlopers zich bij de prachtige Rottemeren om deel te nemen aan deze sportieve uitdaging. De Koornmolen Lions Rottemerenloop biedt verschillende afstanden voor zowel beginners als ervaren hardlopers. Zo is er de 10 kilometer voor de fanatieke lopers, de 5 kilometer voor wie een iets kortere afstand wil afleggen en voor de ervaren loper is er de 15 kilometer.

Het parcours voert langs de mooiste plekjes van de Rotte en biedt een prachtig uitzicht over het water en de natuur. Deelnemers worden aangemoedigd door enthousiaste toeschouwers en bij de finish wacht een feestelijke ontvangst met muziek en hapjes.

De start en finish is op het Recreatiepark de Koornmolen en de inschrijving/ophalen startnummer is bij Sportcentrum BeweegpuntBas, beiden aan de Tweemanspolder 6a, 2761 ED Zevenhuizen. Vanaf hier gaat de route door het prachtige Rottemerengebied. De Lionsloop start om 11.00 uur.

Na de loop kun je bij de finish genieten van muziek, hapjes en drankjes op het grote terras van nabijgelegen restaurants.

Goede doel

Lions Club Zevenhuizen zamelt met dit sportevenement geld in voor het goede doel, waaronder de Stichting ZEPARO die bijdragen aan de missie van ROPARUN:

‘Leven toevoegen aan de dagen, waar vaak geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven”. Door deel te nemen aan de Lions Rottemerenloop draag je niet alleen bij aan een gezonde levensstijl, maar ook aan een betere wereld.

Jan Visser Kidsrun

Voor de kleine lopers is er voorafgaand aan De Koornmolen Lions Rottemerenloop de Jan Visser Kidsrun. Deze start om 10.00 uur en 10:15 uur over de afstanden van 1000m (6 t/m 8 jaar) en 1500m (9 t/m 12 jaar). Kinderen kunnen zich van 09:00 tot 09:45 uur aanmelden.

Doe mee! De startlocatie is eenvoudig te bereiken via de A20 of A12 en er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig. Mis deze fantastische kans niet, schrijf je nu in.

2.610 weergaven0 opmerkingen