Rottemerenloop, Rally en plantenmarkt geannuleerd

De wereldwijde impact van het Corona virus maakt dat wij als samenleving in onzekere tijden verkeren. Gezondheid van mensen staat ook bij Lions Club Zevenhuizen op de eerste plaats. Daarom heeft Lions Club Zevenhuizen besloten de Lions Tuinplanten markt van 25 april jl, de Koornmolen Lions Rottemerenloop gepland op 13 juni én de Van der Hammen Notarissen Lions Zuidplas Rally gepland op 12 september voor dit jaar te annuleren. Als club zijn we voornemens om deze evenementen volgend jaar weer te organiseren. Wij danken onze hoofdsponsors Recreatiepark de Koornmolen en van der Hammen Notarissen en alle overige sponsoren voor de aangeboden ondersteuning voor dit jaar en voor alle voorgaande jaren en we wensen hen alle succes in deze onzekere economische tijden. Lions Club Zevenhuizen probeert zijn steentje bij te dragen om vereenzaming van ouderen tegen te gaan, onder andere door het aanbieden van een muzikaal intermezzo met een draaiorgel bij de bewoners van de Zevenster in Zevenhuizen en Beth San in Moerkapelle. Mocht u zelf ideeën hebben voor leuke acties, kunt u dit aangeven via onze website. Wij zullen dit dan in overweging nemen.