zo 14 feb

Vakgarage Boode

Lions Dinner Drive II

Op zondag 14 februari 2021 organiseert de Lions Club Zevenhuizen een culinaire autorit door de gemeente Zuidplas. Deze uitdagende autorit is een uniek lokaal evenement die jou, in je eigen auto, langs 4 restaurants brengt waar een 4-gangen diner op jouw wacht.

Registration is Closed
See other events
Lions Dinner Drive II

Tijd & Locatie

14 feb 2021, 16:00

Vakgarage Boode, Nijverheidscentrum 4, 2761 JP Zevenhuizen, Netherlands

Over dit event

Op zondag 7 februari 2021 organiseert de Lions Club Zevenhuizen voor de tweede keer een culinaire autorit door de gemeente Zuidplas. Deze uitdagende autorit is een uniek lokaal evenement die jou, in je eigen auto, langs 4 restaurants brengt waar een 4-gangen diner op jouw wacht. De eerste editie, op 10 januari 2021, was een groot succes met circa 90 enthousiaste deelnemers. De tweede editie heeft een nieuwe route en andere restaurants.

Geheel in overeenstemming met de huidige overheidsmaatregelen ontvang je een gang in de auto waar jouw culinaire smaakpupillen (eindelijk) weer worden geactiveerd. Voor kinderen is er een speciaal kindermenu samengesteld door de deelnemende restaurants.

Om deze autorit compleet te maken hebben wij een laagdrempelig spelelement in de route gebouwd waarmee je tevens een prijs kan winnen.

Deelname

Deelname kost EUR 48,50 p.p. voor volwassenen en EUR 19,50 p.p. voor kinderen.  De volledige opbrengst is voor de restaurants die in deze tijd een steuntje in de rug kunnen gebruiken. In de prijs is geen drank opgenomen. De deelnemers ontvangen bij de start van de Lions Dinner Drive een tas met benodigdheden tijdens de rit.

Aanmelden

De rit zal ongeveer 2,5 uur duren. Bij de aanmelding kan een voorkeur worden aangegeven voor een starttijd in één van de tijdsblokken. Let op: indien een tijdsblok vol is wordt jouw aanmelding bij het eerstvolgende tijdsblok ingedeeld.

Ben jij een echte Bourgoundier of heb je gewoon weer eens zin om buiten de deur te genieten van culinaire hoogstandjes? Meld je nu aan!

DOE MEE!