Helpen Waar Mogelijk

Onder het motto 'We Serve' zetten Lions zich belangeloos in voor het goede doel, primair voor de lokale gemeenschap maar daarnaast via de overkoepelende organisatie Lions Club International ook vaak voor hulpverlening elders in de wereld.

De leden van Lions Club Zevenhuizen uit de gemeente Zuidplas doen dit door fundraising activiteiten en projecten te organiseren waar inwoners van onze gemeente profijt van hebben en plezier aan beleven. Denk dan aan een hardloopwedstrijd door het Rottemerengebied, een klassieke rally over de smalle wegen door het Groene Hart of een lokale geraniummarkt.

“Als je de richting van de wind niet kunt veranderen,

verander dan de stand van je zeilen.”

Wij Zijn Niet

Een groep oudere heren in driedelig grijs, die in diepe lederen fauteuils met een glas in de ene en een sigaar in de andere hun zakelijke besognes bespreken, en af en toe de beurs trekken voor het goede doel.

Our Mission

Wij Zijn Wel

Een groep met ca. 25 vlotte leden tussen de 30 en 80 jaar oud, al meer dan 75 activiteiten hebben georganiseerd en al ruim € 750.000 hebben uitgekeerd aan goede doelen.

Steun Ons Vandaag Nog