Champagne campagne 2021 afgesloten🍾

De Lions Club Zevenhuizen champagne campagne was ook dit jaar weer een mooi succes. In de afgelopen twee weken zijn er 118 flessen verkocht en hebben we 885 opgehaald voor het goede doel. 💥🍾

Het goede doel

Op donderdag 16 december verzorgen wij een kerstdiner voor de cliënten van het Leger des Heils in Rotterdam. Dit is inmiddels al een jarenlange traditie. Wij kopen de ingrediënten en koken hiermee zelf het diner. Met deze actie verwennen wij dak- en thuislozen, die op de dag zelf veelal op straat leven. In de huidige pandemie is een stukje extra aandacht zeker nodig, want de opvangcentra voor daklozen raken door Corona voller en voller. Er is dan ook amper doorstroming.

De opbrengsten van de champagne campagne komen ten goede aan het Leger des Heils.

Bedankt!

Hartelijk dank aan Wijnhandel London, Topslijter Zevenhuizen voor het mogelijk maken van deze actie, en dank aan alle bestellers en gulle gevers.

Geniet van de champagne, fijne feestdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.