Inschrijving Koornmolen Lions Rottemerenloop 2024 geopend

Het is weer zover! De Koornmolen Lions Rottemerenloop staat op het programma en wel op zaterdag 15 juni 2024. Dit is jouw kans om deel te nemen aan een van de meest schilderachtige hardloopevenementen van het jaar, dwars door het adembenemende Rottemerengebied.

Dit jaar bieden we afstanden van 5, 10 en 15 kilometer aan, waardoor er voor elke hardloper een geschikte uitdaging is. Of je nu een doorgewinterde marathonloper bent of gewoon van een mooie omgeving wilt genieten terwijl je beweegt, de Koornmolen Lions Rottemerenloop is dé plek om jouw persoonlijke record te breken of gewoon te genieten van de natuur.

De start en finish zijn bij het gezellige Recreatiepark de Koornmolen, waar je zowel je inschrijving kunt voltooien als je startnummer kunt ophalen bij Sportcentrum BeweegpuntBas.

De Lionsloop start om 11.00 uur.

Na de loop kun je bij de finish genieten van muziek, hapjes en drankjes op het grote terras van nabijgelegen restaurants.

Goede doel

Lions Club Zevenhuizen zamelt met dit sportevenement geld in voor het goede doel. In 2024 steunen we de volgende doelen: Leger des Heils, Stichting Zeparo, Stichting Leergeld, Stichting Vrienden van de Volleybal, Stichting Vaarwens, De boodschappenkast, Stichting Zuidplas helpt, 100weeks, Kinderfonds Mama's, Uitje met de ouderen Beth San Moerkapelle en de Zevenster Zevenhuizen

In 2025 steunen we Stichting Leergeld, Het Leontienhuis en een uitje met de ouderen van woonzorgcentrum Beth-San Moerkapelle en de Zevenster Zevenhuizen.

Jan Visser Kidsrun

Voor de kleine lopers is er voorafgaand aan De Koornmolen Lions Rottemerenloop de Jan Visser Kidsrun. Deze start om 10.00 uur en 10:15 uur over de afstanden van 1000m (6 t/m 8 jaar) en 1500m (9 t/m 12 jaar). Kinderen kunnen zich van 09:00 tot 09:45 uur aanmelden.

Doe mee! De startlocatie is eenvoudig te bereiken via de A20 of A12 en er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig. Mis deze fantastische kans niet, schrijf je nu in.