30ste Paul&Paul Lions Rottemerenloop: een jubileum en een succes!

Bij de opbouw op zaterdagmorgen kwam de regen nog met bakken uit de hemel, maar bij de start was er alweer een waterig zonnetje te zien. Voor de derde keer op rij was het terrein van recreatiepark De Koornmolen aan de Tweemanspolder omgetoverd tot een ideale start en finish locatie. Dit jaar was het de 30ste editie van de Paul&Paul Lions Rottemerenloop en daarom kregen de lopers een kadootje. Commissielid Jan van Woerden: “Omdat we dit jaar een jubileum vieren, kregen alle lopers bij voorinschrijving een loopshirt. En dat gaf een prachtig gezicht, een blauwe zee van mensen die meededen aan de centrale warming up die Ramon Visser hield voorafgaand aan de start!”.

De winnaars van de 5 kilometer dames zijn 1 Elsemieke Kin, 2 Ilona van Vliet en 3 Arenda Vos, bij de 5 kilometer heren zijn dat 1 Den Hollander, 2 Marlon Hartskeerl en 3 Koen van Soest. De winnaars van de 10 kilometer dames zijn 1 Daniela Schellenberg, 2 Hanna Kuiper, 3 Serana Zwaan, bij de 10 kilometer heren zijn dat 1 Tim Baas, 2 Alex Goeijenbier, 3 Rick Calame. De winnaars bij de 15 kilometer dames zijn 1 Marleen Leeuwen, 2 Annemieke Lalleman, 3 Judith Janssen. Bij de 15 kilometer heren zijn dat 1 Maarten van Veen, 2 Menno Lieven en 3 Rick van Helden. Ook bij de Jan Visser Kids run, 1.000 en 1.500 meter, vielen de nummers één tot en met drie in de prijzen!

De opbrengst van de Paul&Paul Lions Rottemeren loop is geheel bestemd voor het goede doel. Commissievoorzitter Dick van der Poort reikte daartoe twee cheques uit aan respectievelijk Team Zeparo en Stichting Vrienden van de Volleybal.

Lions Club Zevenhuizen organiseert verschillende activiteiten gedurende het jaar om met de opbrengst goede doelen te ondersteunen. De volgende geplande activiteit is de 10e editie van de Haij & van der Wende Lions Zuidplas Rally op zaterdag 14 september 2019.

Bekijk de foto's en de uitslagen van de Lionsloop 2019.