Lions Dinner Drive II verplaatst naar 14 februari🍴🚘💗

De afgelopen dagen hebben wij gekeken om de tweede editie van de Lions Dinner Drive (zondag 7 februari) ondanks de slechte weersomstandigheden toch door te laten gaan. Het motto is en blijft "we organiseren een Drive om de horeca te steunen in deze barre tijden". Helaas heeft de realiteit ons ingehaald en heeft het KNMI zojuist code rood afgegeven voor het hele land. Het is onverantwoord en onverstandig om de Lions Dinner Drive morgen door te laten gaan en zijn genoodzaakt deze te cancellen.

Inmiddels zijn wij in contact met de restaurants en wordt de Lions Dinner Drive verplaatst naar volgende week zondag 14 februari. Het wordt een Valentijnsrit om nooit te vergeten! Alle deelnemers zijn aan het begin van de middag per mail op de hoogte gesteld.

Wij gaan ervoor zorgen dat de restaurants geen schade zullen ondervinden aan het uitstellen van de Lions Dinner Drive naar volgende week.

Wij vertrouwen op jullie begrip voor de ontstane situatie. Als Lions Club Zevenhuizen willen wij niets liever dan een mooie Dinner Drive organiseren, maar 1 ding hebben wij geen grip op en dat is een sneeuwstorm. We waren op veel weersomstandigheden voorbereid, behalve deze.

Volgende week gaan wij elkaar zien en vindt de rit alsnog plaats.