Save the date voor de mooiste loop langs de Rottemeren, de Lionsloop!

De Paul & Paul Lions Rottemerenloop wordt dit jaar al weer voor de 30ste keer gehouden.

Over een afstand van 5, 10 of 15 kilometer kunt u op zaterdag 15 juni strijden voor de mooiste eindtijd van de dag. Ook dit jaar leidt het parcours door het natuurrijke Rottemerengebied. Een gebied gemarkeerd door een groots polderlandschap met ruimte voor duizenden weidevogels, ganzen en (kleine) roofvogels.

Zowel de start (om 11.00 uur) als de finish zijn nabij Brasserie ’t Graanhuys en Sportcentrum BeweegpuntBas (met verkleedruimte en douchefaciliteiten) aan de Tweemanspolder 6a, 2761 ED Zevenhuizen (terrein Recreatiepark De Koornmolen).

​We hopen je op zaterdag 15 juni aanstaande te begroeten. Veel succes met de voorbereidingen!

Voorinschrijven

De voorinschrijving (kan tot 2 weken voor de start van de loop) is € 12,5 en na de voorinschrijving € 15,-. Tevens krijgt u bij exclusief bij voorinschrijving een prachtig loopshirt cadeau welke u kunt dragen tijdens de loop.

Met het inschrijfgeld en door sponsoring zijn wij als Lions Club Zevenhuizen in staat om goede doelen te ondersteunen. Dit jaar gaan opgehaalde middelen naar Team ZePaRo (lopen de Roparun) en het Lions schoolvolleybal toernooi.