LCZ_PB_260b.jpeg

Lions Zuidplas Rally
14 september 2024

Op zaterdag 14 september 2024 organiseert Lionsclub Zevenhuizen voor de viertiende keer de Lions Zuidplas Rally. Een gezellige rally, met klassieke en sportieve auto’s, cabrio’s, youngtimers en elektrische auto’. Maar ook met uw “gewone” personenauto bent u van harte welkom.

Lions Zuidplas Rally 2023.png

De Lions Zuidplas Rally is een gezellige toertocht waar u met behulp van kaartlezen gestuurd wordt over mooie wegen in de wijde omgeving van Zevenhuizen. Dat kunnen weggetjes zijn waar u misschien nog nooit hebt gereden, maar die gewoon in de omgeving blijken te liggen! De kaartleessystematiek is geschikt voor zowel de gevorderde rijder als voor diegenen die voor de eerste keer mee doet.

Details

Volledig verzorgd dagprogramma met lunch, borrel en buffetdiner, rally-schild en twee deurstickers

€195 inschrijfgeld per equipe van 2 personen (bestuurder en navigator), extra passagiers betalen € 60 p.p.

Inloop vanaf 08.30 uur, start 09.30 uur

La Baraque, Zuidplasweg 12-14, 2761 LJ Zevenhuizen (start en finish)

Doe mee!

Zin om deel te nemen de Zuidplas Rally? Met ​ uw klassieker, uw cabrio of gewone personenauto?

De inschrijving opent binnenkort.

Daag jezelf uit, doe mee met de CILGRO Zuidplas Rally en ga op pad over de mooiste wegen.

Doe mee

De inschrijven opent binnenkort.

lionszuidplasrally@gmail.com.

Goede doelen

Natuurlijk is de opbrengst bestemd voor het goede doel. Zie verder op deze site welke goede doelen we als Lionsclub Zevenhuizen ondersteunen. Met uw deelname heeft u daarom én een gezellig dag én u ondersteunt de goede doelen.

_R4A5491.jpg
_R4A6437.jpg

Over LCZ

Een groep met ca. 25 vlotte leden tussen de 29 en 85 jaar oud die al meer dan 75 activiteiten hebben georganiseerd en al ruim € 250.000 hebben uitgekeerd aan goede doelen.

Doe mee!