Champagne

KNALLEND HET JAAR UIT

Deze actie is voorbij. In een paar weken tijd hebben we ruim 120 flessen verkocht voor het goede doel. Een mooie afsluiting van het jaar. Dank voor uw bestellingen.

Trakteer uzelf en naasten op champagne en steun het goede doel, dit jaar in het bijzonder het Leger des Heils.

Bestel nu Champagne Monmarthe Secret de Familie Premier Cru Brut en sluit het jaar goed af.

• Wijnhuis: Monmarthe

• Naam: Secret de Familie

• Soort: Premier Cru Brut

• Herkomst: Champagnestreek Frankrijk

• Druivenras: Chardonnay 20%, Pinot Noir 40%, Pinot Meunier 40%

• Rijping: 2 jaar

• Alcoholgehalte: 12%

• Proefnotitie: Zacht, soepel en toegankelijk

Bestellen kan tot en met 10 december.

Levering in de week van 13 december voor de feestdagen.

Eerder leveren in overleg mogelijk (zevenhuizen@lions.nl).

€ 29,99 per fles

€ 7,5 per fles gaat naar het goede doel

cJPK2JfwQ5actrpDtaT1wQ_pb_x600.png

Geniet een beetje extra met de feestdagen en steun het goede doel. Bestel nu!

Relatiegeschenk

Bent u opzoek naar een relatiegeschenk voor uw bedrijf? Eerder leveren en een speciale verpakking zoals een kistje is mogelijk.

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken: zevenhuizen@lions.nl.

1 (3).png
WhatsApp Image 2020-12-20 at 12.23.40 (1).jpeg
Bestel

BESTELLING NIET MEER MOGELIJK

Goede doelen

Op donderdag 16 december verzorgen wij een kerstdiner voor de cliënten van het Leger des Heils in Rotterdam. Dit is inmiddels al een jarenlange traditie. Wij kopen de ingrediënten en koken hiermee zelf het diner. Met deze actie verwennen wij dak- en thuislozen, die op de dag zelf veelal op straat leven. In de huidige pandemie is een stukje extra aandacht zeker nodig, want de opvangcentra voor daklozen raken door Corona voller en voller.

Er is dan ook amper doorstroming. Wij hopen dat u dit kerstdiner financieel wilt ondersteunen. In november zijn we gestart met onze ‘champagne campagne’. Als u via onze website deze heerlijke champagne bestelt, steunt u direct onze actie voor deze groep daklozen in Rotterdam. De eerste 100 flessen zijn inmiddels verkocht.

Doet u ook mee?

Leger des Heils.jpeg

Deze actie is mogelijk gemaakt door Wijnhandel London, úwTopslijter.

Topslijter logo.png

Wij Zijn

Een groep met ca. 25 vlotte leden tussen de 29 en 85 jaar oud die al meer dan 75 activiteiten hebben georganiseerd en al ruim € 250.000 hebben uitgekeerd aan goede doelen.

Bestel nu!