zo 10 jan

La Baraque

Lions Dinner Drive I

Op zondag 10 januari 2021 organiseert de Lions Club Zevenhuizen een culinaire autorit door de gemeente Zuidplas. Deze uitdagende autorit is een uniek lokaal evenement die jou, in je eigen auto, langs 5 restaurants brengt waar een 5-gangen diner op jouw wacht.

Registration is Closed
See other events
Lions Dinner Drive I

Tijd & Locatie

10 jan 2021, 16:30

La Baraque, Zuidplasweg 12-14, 2761 JL Zevenhuizen, Netherlands

Over dit event

Geheel in overeenstemming met de huidige overheidsmaatregelen ontvang je een gang in de auto waar jouw culinaire smaakpupillen (eindelijk) weer worden geactiveerd. Voor kinderen is er een speciaal kindermenu samengesteld door de deelnemende restaurants.

Om deze autorit compleet te maken hebben wij een laagdrempelig spelelement in de route gebouwd waarmee je tevens een prijs kan winnen.

Deelname

Deelname kost EUR 52,50 p.p. voor volwassenen en EUR 24,50 p.p. voor kinderen.  De volledige opbrengst is voor de restaurants die in deze tijd een steuntje in de rug kunnen gebruiken. In de prijs is geen drank opgenomen. De deelnemers ontvangen bij de start van de Lions Dinner Drive een tas met benodigdheden tijdens de rit.

Aanmelden

De rit zal ongeveer 2,5 uur duren. Bij de aanmelding kan een voorkeur worden aangegeven voor een starttijd in één van de tijdsblokken.

Let op indien een tijdsblok vol is wordt jouw aanmelding bij het eerstvolgende tijdsblok ingedeeld.

Ben jij een echte Bourgondiër en heb je weer zin om van de culinaire hoogstandjes van de deelnemende restaurants te nieten? Meld je nu aan! Ga naar lionsclubzevenhuizen.nl/dinnerdrive

Deelnemende restaurants