Aankomende evenementen in Zevenhuizen

Koningsdag ligt net achter ons, maar de aankomende tijd zijn er nog genoeg leuke evenementen in en om Zevenhuizen. Graag delen we met u de agenda voor de aankomende tijd. We hopen u op onze evenementen te treffen.

Lions Tuinpantenmarkt 2022 Zaterdag 30 april 2022 Jumbo Plein, Zevenhuizen Op zaterdag 30 april 2022 is er weer de jaarlijkse Tuinplantenmarkt, inmiddels bekend om de prachtige bloeiende pot- en perkplanten. Alle producten komen rechtstreeks van de kweker en zijn van hoge kwaliteit.

Koornmolen Lions Rottemerenloop 2022 Zaterdag 18 juni 2022 Terrein Recreatiepark De Koornmolen, Zevenhuizen Het is bijna tijd voor De Koornmolen Lions Rottemerenloop 2022, de mooiste run door het Rottemerengebied over een afstand van 5, 10 of 15 kilometer. De inschrijving opent binnenkort.

Jan Visser Kidsrun Zaterdag 18 juni 2022 Terrein Recreatiepark De Koornmolen, Zevenhuizen Voorafgaand aan De Koornmolen Lions Rottemerenloop is er voor de kleine lopers de Jan Visser Kidsrun. Deze start om 10.00 uur en 10:15 uur over de afstanden van 1000M (6 t/m 8 jaar) en 1500m (9 t/m 12 jaar). Kinderen kunnen zich van 09:00 tot 09:45 uur aanmelden.

Lions Zuidplas Rally 2022

Zaterdag 10 september 2022

La Baraque, Zevenhuizen

Op zaterdag 10 september 2022 organiseert Lions Zevenhuizen voor de 12de keer de Zuidplas Rally. Een uitdagende rally met klassieke en sportieve auto’s, cabrio’s en youngtimers maar ook gewone personenauto.

Voor het goede doel! Lions Zevenhuizen steunt doelen als het Leger des Heils, de Zonnebloem en Stichting ZePaRo. Daarnaast steunt LCZ in 2022 zeven doelen in het bijzonder: Stichting Breath (opvang van kinderen in Oekraïne), Hennipgaarde Zevenhuizen (natuurspeeltuin), Cape Cruising 4 Kids (Samen (st)rijden voor zieke kinderen in het GHZ), Stichting Jarige Job (verjaardagsboxen voor kinderen in armoede, regio Gemeente Zuidplas), 100Weeks (ondersteuning van vrouwen in extreme armoede in Afrika), Leontienhuis (hulp bij het herstel van een eetstoornis) en een uitje met de ouderen van woonzorgcentrum Beth-San Moerkapelle en de Zevenster Zevenhuizen.