Champagne campagne: Knallend het jaar uit🍾💥

Bijgewerkt op: 4 dec. 2020

Lions Club Zevenhuizen organiseert in december de “Champagne campagne”, om knallend het jaar uit te luiden. De opbrengst is bestemd voor het goede doel. Wat is er nu leuker dan het huidige jaar, met zijn vele beperkingen, knallend af te sluiten? Lions Club Zevenhuizen biedt hiertoe de gelegenheid met zijn “Champagne campagne”.

Trakteer uzelf en naasten op champagne en steun het goede doel. Bestel nu Champagne Jean de Villaré Grande Réserve Brut en sluit het jaar goed af.

• Wijnhuis: Jean de Villaré

• Land: Frankrijk

• Herkomst: Champagnestreek

• Druivenras: Pinot Meunier, Chardonnay

• Flesrijping: 3 jaar

• Proefnotitie: Zacht, soepel en toegankelijk

Bestellen kan tot 17 december

Levering in de week van 21 december voor de feestdagen

€ 29,99 per fles

€ 7,5 per fles gaat naar het goede doel

Het goede doel

Lions Club Zevenhuizen steunt vaste doelen als het Leger des Heils, de Zonnebloem en Stichting ZePaRo. Daarnaast steunt LCZ in 2020/2021 vier doelen in het bijzonder: namelijk 100Weeks (ondersteuning van vrouwen in extreme armoede in Afrika), Stichting Leergeld (kinderen in armoede weer laten meedoen), Stichting Care for Family (praktische hulp aan kansarme gezinnen) en Woonzorgcentrum Beth-San Moerkapelle (beleeftafel, waarmee bejaarden met dementie geactiveerd worden).

Bestel nu snel uw flessen en geniet dubbel van een heerlijk glas champagne!