Lions Club Zevenhuizen Tuinplantenmarkt 13 april 2019

Zevenhuizen – Lions Club Zevenhuizen organiseert op zaterdag 13 april zijn jaarlijkse tuinplanten markt, in samenwerking met de Zevenhuizense kweker Van Woudenberg Tuinplanten. Een wisseling in het assortiment zorgt voor een nog langere fleurige tuin gedurende het hele jaar, zowel voor de tuin als voor in een mooie pot.

De bekende Lions Club Zevenhuizen geraniummarkt kende vorig jaar al een nieuwe opzet. Deze nieuwe opzet bestaat uit een nieuw assortiment, in nauwe samenwerking met de lokale Zevenhuizense kweker Van Woudenberg Tuinplanten. Het assortiment bestaat uit vaste planten zoals lavendel, salvia, scabiose erysimun, dicentra en meer en is geschikt voor zowel de tuin als voor in een mooie pot. Weer terug van weggeweest zijn de geraniums, die op verzoek zijn opgenomen in het assortiment.

De plantenmarkt vindt plaats op 13 april 2019 vanaf 08:00 uur, een week voor Pasen. De locatie voor de markt is het Jumboplein aan de Dorpsstraat te Zevenhuizen. Ondanks de nieuwe opzet en veranderd aanbod blijft de lokale bezorgservice in Zevenhuizen van de gekochte planten gewoon beschikbaar. Een unieke service! De opbrengst van de plantenmarkt komt volledig ten goede aan het goede doel.

De volgende activiteit van Lions Club Zevenhuizen is de 30ste jubileum editie van de Lions Rottemerenloop op zaterdag 15 juni.