Save the date voor de Lions Zuidplas Rally 2023

Lionsclub Zevenhuizen is inmiddels al hard bezig met de voorbereidingen voor de komende Lions Zuidplas rally. Traditie getrouw is deze gepland op de tweede zaterdag van september. Voor dit jaar is dat dan zaterdag 9 september 2023, dit jaar al voor de 13e keer! Noteer daarom alvast deze datum in uw agenda!

We hebben ruim tien jaar op rij de rally op dezelfde wijze uitgevoerd. Vorig jaar hebben we een aantal wijzigingen doorgevoerd. Daar kregen we in de evaluatie wisselende reacties op. Op grond hiervan hebben we gemeend de opzet weer wat aan te passen, onder andere om weer terug te gaan naar de ‘oude’ routesystematiek. In het kader van duurzaamheid kijken we ook naar de mogelijkheid om de CO2 uitstoot te compenseren. We beseffen natuurlijk goed dat autorijden een impact heeft op het klimaat, naast dat het natuurlijk gewoon ook erg leuk is. We werken ook nog aan een gezellige activiteit die plaats zal vinden tijdens of net na het diner. Kortom, we hebben weer voldoende plannen om er met elkaar een gezellige dag van te maken.

Natuurlijk is de opbrengst weer bestemd voor het goede doel. Zo hebben we als Lionsclub vorig jaar onder andere Stichting Breath (opvang van kinderen in Oekraïne), Hennipgaarde Zevenhuizen (natuurspeeltuin), Cape Cruising 4 Kids (Samen (st)rijden voor zieke kinderen in het GHZ), Stichting Jarige Job (verjaardagsboxen voor kinderen in armoede, regio Gemeente Zuidplas), 100Weeks (ondersteuning van vrouwen in extreme armoede in Afrika) en het Leontienhuis (hulp bij het herstel van een eetstoornis) kunnen ondersteunen, dankzij onze sponsoren en deelnemers.